
Jeśli kiedykolwiek korzystałeś z płatnych reklam na Facebooku, najprawdopodobniej zarządzałeś nimi za pośrednictwem Menedżera reklam Meta.
Jest to narzędzie zaplecza, które umożliwia tworzenie kampanii, przydzielanie środków, zwiększanie zasięgu i skłanianie odpowiedniej grupy odbiorców do wykonania określonych działań.
Jeśli jednak konto reklamowe było nieaktywne przez pewien czas lub planujesz całkowicie z niego zrezygnować, zaleca się jego zamknięcie. Pomaga to zmniejszyć ryzyko przejęcia konta przez hakerów lub oszustów.
5 kroków do usunięcia konta reklamowego
- Upewnij się, że masz pełną kontrolę nad kontem reklamowym, zanim podejmiesz próbę jego zamknięcia.
Pamiętaj: proces ten musi być wykonany na komputerze, nie na smartfonie ani przez aplikację. - Przejdź do Ustawień Menedżera reklam na swojej stronie lub w koncie Meta Ads Manager.
- Wybierz opcję „Dezaktywuj konto reklamowe”.
- Potwierdź działanie i podaj powód usunięcia konta reklamowego, jeśli zostaniesz o to poproszony.
- Kliknij jeszcze raz „Dezaktywuj konto reklamowe”, aby zakończyć proces.
Po dezaktywacji
Wszelkie zaległe salda wynikające z niedawnych lub aktualnych reklam zostaną pobrane z karty kredytowej, którą wcześniej powiązano z kontem Menedżera reklam.
Po dokonaniu płatności Facebook i Menedżer reklam Meta usuną wszystkie dane Twojej karty kredytowej z konta. Zaleca się, aby po dwóch dniach roboczych samodzielnie to sprawdzić.
Mamy nadzieję, że to pomoże!